lördag 30 maj 2009

Dagens spel

Självklart satt gårdagens spel! Fast den här gången kan jag som sagt inte kasta något ljus på mig själv, då det spelet endast grundades på kollegor.

Idag blir det tre spel, två säkra och en något osäkrare.

Full sula blir det på IFK mot BP. Jag önskar att ett annat resultat än etta kunde vara möjligt, men tyvärr. Även Hammarby TFF får fullt förtroende mot Nyköping.

Annars är väl den engelska cupfinalen dagens snackis, tätt följd av den tyska. Den tyska är hart när omöjlig att förutse, men i England har jag större förtroende för Chelski, även om det skulle vara kul att se Everton ta hem det. En halv på Chelsea således.

Nu väntar en espresso på spisen, samt SvD, Fokus, Computer Sweden och analys av stryket på balkongen. Jag börjar halka efter rejält i Stryktipsligan, så det blir att gnugga de grå.

Vi hörs framåt eftermiddagen!