torsdag 16 april 2009

Dagens spel

Visserligen sket sig mitt spel igår, men lika glad är jag för det! Det var en fröjd att se Häcken köra över IFK Göteborg på Rambersgvallen!!!

Idag har jag lagt tre spel med full insats, två som avgörs ikväll och en tidig lördagsmatch.

Ikväll spelar jag HIF och Schweiz. Helsingborg är bra mycket bättre än Bajen, och skall inte ha några problem på Olympia.

Schweiz slog Norge igår med 5-1. Visserligen får Norge in tre av sina bästa spelare från FBK till kvällens match, men skillnaden ska vara för stor för att det ska ge utslag på slutresultatet.

Lördagens spel lägger jag på Balrog i damernas innebandyfinal. Falun är glada att de har kommit dit, medan Balrog har revansch att utkräva från förra årets finalförlust. Denna match kan oxå handicapspelas om resurser finns.